BestPrice.gr
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 70 €
logo
ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ
  Το καλάθι σας είναι άδειο.
phone
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Δευτ. - Τετ. - Σαβ.:  09:00 - 14:00
Τρ. -  Πεμ. -  Παρ.:  09:00 - 14:00
& 17:00 - 19:00
phone

Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων


 Πολιτική Επιστροφής Προϊόντων


1. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του www.estore24.gr


Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της εταιρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα και σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη επιβαρύνουν την εταιρεία δεδομένου ότι τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής και χρόνος παράδοσης του προϊόντος. Εν συνεχεία αφού γίνει προηγουμένως ο απαραίτητος τυπικός έλεγχος του επιστρεφόμενου προϊόντος, γίνεται η αποστολή του σωστού προϊόντος εφόσον είναι διαθέσιμο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών προϊόν κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη ή επιστροφή χρημάτων, με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η καταβολή τους εξ’αρχής, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.


Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA)

Κατά την παραλαβή των προϊόντων από τον ταχυμεταφορέα ή την μεταφορική εταιρία, ο πελάτης υποχρεούται να ελέγχει εξωτερικά τη συσκευασία του προϊόντος για τυχόν καταστροφές ή αισθητικά ελαττώματα που αποτελούν ενδείξεις καταπόνησης του προϊόντος και να σημειώνει το πρόβλημα στο δελτίο μεταφοράς. Εφόσον υπογράψει την παραλαβή χωρίς κανένα σχόλιο ή παρατήρηση, υποδηλώνει ότι παρέλαβε το προϊόν σε άριστη κατάσταση. Πάραυτα, σε περίπτωση που εντοπιστεί οποιαδήποτε ελάττωμα, η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί είναι η εξής:

• Πραγματοποιείται η επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα της εταιρίας μας, για να γίνει η αναλυτική αναφορά του προβλήματος. 
• Εφόσον το αρμόδιο τμήμα εγκρίνει την επιστροφή του προϊόντος, γίνεται η αποστολή του από τον πελάτη στην εταιρία και στην συνέχεια ακολουθεί ο απαραίτητος έλεγχος. Εφόσον το προϊόν κριθεί ως ελαττωματικό (δηλαδή δεν οφείλεται σε κακή χρήση του καταναλωτή) γίνεται η επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία. Εφόσον βγει το ΠΟΡΙΣΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ, η εταιρία μας αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με ένα καινούριο, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο, ή άλλο ιδίων χαρακτηριστικών προϊόν κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος από και προς τον πελάτη βαρύνουν την εταιρία.


2. Με επιβάρυνση των εξόδων αποστολής του πελάτη


Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η εταιρία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:

• Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. 
• Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. απόδειξη, τιμολόγιο κ.τ.λ) καθώς και τη πλήρη συσκευασία του. Αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους, δεν απαιτείται η εργοστασιακή συσκευασία του, παρόλ' αυτά κρίνεται απαραίτητη η καλή συσκευασία από τον πελάτη καθώς ο τελευταίος είναι υπεύθυνος για τη μεταφορά του προϊόντος.
Σε περιπτώσεις που υπάρχει βλάβη ή ελάττωμα σε συσκευή και έχει γίνει επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, για   προϊόντα εντός ή εκτός εγγύησης, τα έξοδα μεταφοράς για αντικατάσταση του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. 
• Μετά την επιστροφή του προϊόντος γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
• Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, διαφορετικά γίνεται ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.






Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα υπαναχώρησης από τον πελάτη

Το δικαίωμα υπαναχώρησης  μπορείτε να το ασκήσετε εντός δεκατεσσάρων {14} ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέων αιτιολόγηση από εσάς.

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋπόθεση για την επιστροφή είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, να είναι άθικτη η συσκευασία του και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων και ανταλλακτικών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% της αξίας τιμολόγησης, εκτός και αν αφορά αγορά που πραγματοποιήσατε έπειτα από δική μας πρόταση.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
 Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί,  καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί.



Σε κάθε περίπτωση επιστροφής, το προϊόν υποχρεωτικά θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του.

 ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ  Για αγορές άνω των 70€
 ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
 Για αγορές άνω των 70€
 ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  σε όλη την Ελλάδα
 ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
 σε όλη την Ελλάδα
 ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ  Με πιστωτική κάρτα
 ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ
 Με πιστωτική κάρτα
Bank Cards 1 Bank Cards 2
facebook instagram
NEWSLETTER
Επικοινωνία
estore24.gr
Διεύθυνση:Κ.Καραμανλή 70 ΔΙΑΒΑΤΑ
57008 - Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310 782920 
Δευ-Tετ-Σαβ: 10:00-14:00
Τρι-Πεμ-Παρ: 10:00-14:00 
                      & 17:30-20:00
info@estore24.gr
© 2019 - estore24.gr [XTemplate]
  • [] (/infocus/copy.tpl) does not exist

  • parse: blockname [COPY] does not exist

Back To Top
gr